22 Haziran 2015 Pazartesi

Android Uygulamalarını Bilgisayarda Çalıştırmak İster misiniz?

Evet yanlış okumadınız Android işletim sisteminde kullanılan bütün uygulama ve oyunlara bilgisayarınızdan da ulaşabilirsiniz. Hemde çok kolay bir şekilde. Tek yapmamız gereken bilgisayarınıza bir program kurmak. Adım adım yapmanız gerekenler resimli anlatım ile makalenin devamında.

Android uygulamalarını bilgisayarda çalıştırmak için bir prgrama ihtiyacımız var progrmın adı "BlueStacks".BlueStacks App Player ile Android uygulamalarını bilgisayarınızda çalıştırabilir, telefonunuzla senkronize edebilirsiniz. Android marketi ve diğer alternatif kaynaklardan paket indirebilir ve bluestacks içine kurabilirsiniz.

BlueStacks sanal bir Android makina işlevi görmektedir. Bu sayede PC niz sanki bir tablet gibi hareket ederek Android marketten uygulama indirebilir ve aynı bir tablet gibi kurabilirsiniz. Bluestacks ile tüm popüler uygulamaları bilgisayarınızda kullanabilirsiniz. 

Şimdi adım adım yapmamız gerekenler.

1. İlk olarak uygulamanın resmi sayfasına girip uygulamayı indirmemiz gerekiyor. http://www.bluestacks.com/  adresine girince "Play apps wherever" yazısının altındaki download butonunu tıklıyoruz. Ve program kurlumu bilgisayarımıza indiriliyor.



2. İndirilen program kurulum dosyasını tıklayarak kurulumu başlatıyoruz.



3.Windows sizden onay isteyecek burada çalıştır diyoruz.


4. Kurulumun ilk aşaması başladı.Burada devam et butonu çeviri hataları nedeni ile yazının altında kalmış.Yazının altındaki devam et butonuna basıyoruz.


5.Programın bilgisayarda kurulacağı yeri belirleyip sonraki butonuna basıyoruz.Ben Default ayarı değiştirmeden sonraki butonuna bastım.


6. Kur butonuna basıyoruz.


7. Programın kurulmasını bekliyoruz.


8.Evet kurulum tamamlandı.Artık android uygulama ve oyunlarının tamamını bilgisayarımızda kullanabiliriz.





Önemli Not 1: Programı ilk kullandığınızda sizden bir gmail hesabı isteyecek varolan hesabınızı girebileceğiniz gibi yeni bir hesapda oluşturabilirsiniz. Programın hesap istemesinin nedeni google store deki uygulamalara ulaşıp kullanabilmenizi sağlamaktır.
Önemli Not 2: Whatsapp kurulumu yapıldığında telefon onayı istiyor.Yapmanız gereken telefon numaranızı girdiğinizde onay sms i gönderilecek burda doğrulama süresinin dolmasını bekleyip sesli arama yaptıracaksınız.Telefonda söylenen rakamları ilgili bölüme girmeniz yeterlidir.

İyi eğlenceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder