22 Şubat 2016 Pazartesi

Bilgisayarımıza ücretsiz bir anti virüs programı nasıl kurulur?


Uzun bir aradan sonra yeniden merhaba. Bu yazımda sizlere bir anti virüs programı nasıl kurulur ondan bahsedeceğim.



Öncelikle piyasada pek çok anti virüs programı olduğunu bunlardan çoğunluğunun ücretli lisanslara sahip olduğunu bilmenizi isterim. Fakat tabiki bu programları ücretsiz sunan firmalarda mevcut örneğin avast, avira ve benim şimdi bahsedeceğim 360 Total Security  gibi. 360 Total Security gün geçtikçe popülerliğini arttıran bir antivirüs programı ki bunu hakkettiğini düşünüyorum.
Program antivürüs özelliği yanında bazı servisleri de ücretsiz sunuyor. Özellikle başlangıç hızlandırma benim en sevdiğim özelliği.

 Şimdi kurulumu adım adım resimli anlatacağım.Zaten programın Türkçe desteği olduğu için işlemleri çok kolay bir şekilde yapacağız.

Öncelikle programın resmi web sitesi ne buradan bağlanıyoruz. 

Açılan sayfanın ortasındaki indir butonuna tıklıyoruz. Yeni bir sayfaya yönlendiriliyoruz ve programın kurulum dosyası bilgisayarımıza iniyor.

İndirililen dosyayı çalıştırıyoruz. Programın bilgisayarda değişiklik yapmak istediğiyle ilgili bir uyarı mesajı gelecek buna evet dememiz gerekiyor.Aşağıdaki resimdeki ekranda hiç bir şey yapmadan programın gerekli dosyaları hazırlamasını bekliyoruz.


Gerekli dosyaların hazırlanması işlemi bittiğinde aşağıdaki ekranla karşılaşacağız. Burada kuruluma devam edebilmemiz için "Lisans sözleşmesi ve Gizlilik bildirimini kabul ediyorum." seçeneğinin seçili olması zorunlu ama "360 Kullanıcı Deneyimi geliştirme programına katılın" seçeneğini seçmeseniz de olur. Ben seçmiyorum. Yükle butonuna basıyoruz.


Ve program yüklenmeye başlıyor.Kurulum bitene kadar hiç bir şey yapmanıza gerek yok.Arkamıza yaslanıp kurulumun bitmesini bekliyoruz.
Kurulum tamamlandığında programın tanıtım penceresi açılıyor. Çarpıya basıp çıkabiliriz bu pencereden.

Program kurulumu tamamlandığında şimdi kontrol et butonuna basarak bilgisayarınıza bulaşan virüslerden kurtarabilir,wifi güvenliğinizi kontrol edebilir, açılışı hızlandırabilir ve harddiskinizdeki gereksiz dosyalardan kurtulabilirsiniz.


Not: 360 Total Security kurulumunu yaptıktan sonra internet tarayıcınızı açtığınızda programın tarayıcı eklentisini kurmak isteyip istemediğinizi soracak.Kurulumu kabul ederseniz kurulum sayfasına yönlendirileceksiniz.Tarayıcı eklentisini de kurmanızı tavsiye ederim. İnternetten gelebilecek virüsleri daha bilgisayarınıza bulaşmadan sizi uyarması açısından gerekli bir eklenti olduğunu düşünüyorum.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder